Європейська якість навчання для кращої успішності учнів
(Модуль Жана Моне 620287-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 2020 - 2023 рр.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ І БАЗОВІ НАВИЧКИ УЧНІВ: УКРАЇНСЬКІ ПІДРУЧНИКИ З ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО ЦИКЛУ У СВІТЛІ ЦІЛЕЙ PISA

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ І БАЗОВІ НАВИЧКИ УЧНІВ: УКРАЇНСЬКІ ПІДРУЧНИКИ З ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО ЦИКЛУ У СВІТЛІ ЦІЛЕЙ PISA

22 травня в Інституті педагогіки НАПН України відбувся круглий стіл.

22 травня в Інституті педагогіки НАПН України відбувся круглий стіл "КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ І БАЗОВІ НАВИЧКИ УЧНІВ: УКРАЇНСЬКІ ПІДРУЧНИКИ З ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО ЦИКЛУ У СВІТЛІ ЦІЛЕЙ PISA".

МЕТА ЗАХОДУ:
• ознайомлення учасників з результатами дослідження «Українські підручйники з предметів природничо-наукового циклу й математики в ракурсі цілей PISA: бачення вчителів» (URL: https://www.facebook.com/liudmyla.kalinina);
• висвітлення й апробація результатів наукових досліджень з проблеми підручникотворення українських підручників з предметів природничо-наукового циклу й математики в контексті цілей PISA;
• презентація результатів аналізу того, як освітянська та наукова спільноти використовують результати PISA для поліпшення шкільного курикулуму в контексті PISA;
• розроблення рекомендацій щодо поліпшення навчальних результатів учнів для досягнення цілей PISA.

Програма круглого столу