Європейська якість навчання для кращої успішності учнів
(Модуль Жана Моне 620287-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 2020 - 2023 рр.

Навчальні матеріали

Пограма міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Проблеми сучасного підручника: ключові компетентностіта предметні навички"

Програма конференції "Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації"

Програма підвищення кваліфікації  за спеціальністю  - 014.04 Середня освіта. Математика  (обсяг програми 90 годин. 3 кредитів ЄКТС)

Програма підвищення кваліфікації за спеціальністю -  014.14 Середня освіта. Природничі науки  (обсяг програми 90 годин. 3 кредитів ЄКТС)

Програма підвищення кваліфікації  за спеціальністю - 014.01  Середня освіта. Українська мова і література  (обсяг програми 90 годин. 3 кредитів ЄКТС)

Програма міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу»(2022)

Програма конференції "Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта - 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу"

Програма конференції "Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта - 2023: горизонти інновацій"

Програма підвищення кваліфікації за спеціальністю – 014. 04 Середня освіта. Математика (2023)

Програма підвищення кваліфікації за спеціальністю – 014. 14 Середня освіта. Природничі науки (2023)

Програма підвищення кваліфікації за спеціальністю – 014. 01 Середня освіта. Українська мова і література (2023)

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку природничо-наукової компетентності учнів у форматі PISA Частина 1

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку природничо-наукової компетентності учнів у форматі PISA Частина 2

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку природничо-наукової компетентності учнів у форматі PISA Частина 3

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку природничо-наукової компетентності учнів у форматі PISA Частина 4

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA. Частина 1

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA. Частина 2

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку математичної компетентності учнів у форматі PISA. Частина 3

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку читацької грамотності учнів у форматі PISA. Частина 1

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку читацької грамотності учнів у форматі PISA. Частина 2

Європейська якість навчання для кращої успішності учнів: збірник завдань для розвитку читацької грамотності учнів у форматі PISA. Частина 3

 

Графік впровадження

Графік впровадження (листопад – червень) включає в себе:

Теоретична частина (листопад – березень), яка розподіляється наступним чином:

  • Листопад – грудень – Топузов О.М. (Курс «Основні проблеми шкільної освіти ЄС») – 26 годин
  • Січень – лютий – Забалотна О.А. (Курс «Альтернативна освіта в країнах ЄС») – 22 години
  • Травень – Джурило А.П. (Курс «Освітні реформи в країнах ЄС») – 12 годин
  • Методологічна частина (квітень)
  • Квітень – Забалотна О.А. (Курс «Інноваційні методи досліджень в галузі освіти в країнах ЄС») – 18 годин
  • Практична частина (тиждень в липні)

Це інтенсивний курс, який представляє собою поєднання педагогічної діяльності двох лекторів: Пироженко Л.В. (Курс «Від дослідника-тренера» – 26 годин) і Смолінчук Л.С (Курс «Формування мета-компетенції у дослідників в галузі освіти» – 12 годин), кінцевим результатом якого є розробка мікро-проектів в командах по 4 чоловіки.

Наступна стадія після проходження циклу теоретичних, методологічних і практичних частин включає в себе наступні види діяльності:

  • мікро-тренінг, підготовлений командами по 4 чол. для нових дослідників у рідних університетах;
  • міжнародні та всеукраїнські конференції, семінари та круглі столи для нових дослідників та інших учасників.

Викладацька та науково-дослідна діяльності буде направлена на 72 прямих бенефіціарів, та ще 150 дослідників, що отримають побічну поміч за допомогою їх участі у міжнародній конференції та мікро-тренінгах, що будуть організовані 6 командами, які сформує тренер в кінці інтенсивного курсу.

Результати організованої навчальної і науково-дослідницької діяльності, будуть поширюватися і використовуватися на основі:

  • публікації 2 рецензованих статей протягом строку дії гранту
  • організація семінарів для шкільних вчителів в рамках існуючих угод
  • організація круглих столів з політиками на місцевому, регіональному та національному рівнях
  • організація національної конференції для нових дослідників у сфері освіти щорічно
  • взаємодія з іншими координаторами модулів
  • використання відкритих освітніх ресурсів (ТМР)
  • публікації резюме, зміст і графік основних заходів, а також очікувані результати

Про проект

ЄВРОПЕЙСЬКА ЯКІСТЬ НАВЧАННЯ ДЛЯ КРАЩОЇ УСПІШНОСТІ УЧНІВ (620287-EPP-1-2020-1- UA-EPPJMO-MODULE)

Скорочена назва проєкту: ETEST

Тривалість проєкту: 6 листопада 2020 р. – 5 листопада 2023 р.

Фінансування: EU-funded ERASMUS+ Programme, Jean Monnet, with the support of the European Neighbourhood Instrument

Загальний бюджет проєкту та сума гранту ЄС: 40.320,00 EUR, 30.000,00 EUR

Цільова група: шкільні вчителі

Отримувач гранту: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України

Менеджер: Оксана Заболотна

Контакти: тел. +380669560117; електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Мета проєкту – використати досвід країн-членів Європейського Союзі, які є лідерами PISA, з метою покращення успішності українських школярів

Цілі проєкту:

  • підтримувати наукові дослідження і викладання, пов’язані з проблематикою Європейського Союзу;
  • активізувати публікації й інформування громадськості про результати наукових досліджень;
  • розвивати інтерес до Європейського Союзу і створювати умови для подальшого поширення знань про нього;
  • створювати можливості для введення європейського виміру в дисципліни, які прямо не пов’язані з європейськими студіями, і розробити курс з євроінтеграційним компонентом для учителів

Напрями діяльності за проєктом:

  • проведення двох щорічних шкіл для вчителів гуманітарних і природничо-наукових дисциплін щодо європейської освітньої політики і найкращих практик;
  • поширення розробок учасників літніх шкіл, пов’язаних із завданнями підготовки до РISA, що базуватимуться на даних, пов’язаних із ЄС, та розсилка матеріалів у експериментальні школи;
  • поширення інформації про Європейський Союз на 5 конференціях, 3 вебінарах і 3 круглих столах

Очікувані результати проєкту:

Підвищення рівня обізнаності вчителів щодо головних аспектів освітньої політики і практики ЄС і використання набутих знань і навичок в українській школі