Програма конференції "Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації"
Програма конференції "Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта - 2023: горизонти інновацій"
Програма підвищення кваліфікації за спеціальністю – 014. 04 Середня освіта. Математика (2023)
Програма підвищення кваліфікації за спеціальністю – 014. 14 Середня освіта. Природничі науки (2023)
Графік впровадження (листопад – червень) включає в себе:
Теоретична частина (листопад – березень), яка розподіляється наступним чином:
- Листопад – грудень – Топузов О.М. (Курс «Основні проблеми шкільної освіти ЄС») – 26 годин
- Січень – лютий – Забалотна О.А. (Курс «Альтернативна освіта в країнах ЄС») – 22 години
- Травень – Джурило А.П. (Курс «Освітні реформи в країнах ЄС») – 12 годин
- Методологічна частина (квітень)
- Квітень – Забалотна О.А. (Курс «Інноваційні методи досліджень в галузі освіти в країнах ЄС») – 18 годин
- Практична частина (тиждень в липні)
Це інтенсивний курс, який представляє собою поєднання педагогічної діяльності двох лекторів: Пироженко Л.В. (Курс «Від дослідника-тренера» – 26 годин) і Смолінчук Л.С (Курс «Формування мета-компетенції у дослідників в галузі освіти» – 12 годин), кінцевим результатом якого є розробка мікро-проектів в командах по 4 чоловіки.
Наступна стадія після проходження циклу теоретичних, методологічних і практичних частин включає в себе наступні види діяльності:
- мікро-тренінг, підготовлений командами по 4 чол. для нових дослідників у рідних університетах;
- міжнародні та всеукраїнські конференції, семінари та круглі столи для нових дослідників та інших учасників.
Викладацька та науково-дослідна діяльності буде направлена на 72 прямих бенефіціарів, та ще 150 дослідників, що отримають побічну поміч за допомогою їх участі у міжнародній конференції та мікро-тренінгах, що будуть організовані 6 командами, які сформує тренер в кінці інтенсивного курсу.
Результати організованої навчальної і науково-дослідницької діяльності, будуть поширюватися і використовуватися на основі:
- публікації 2 рецензованих статей протягом строку дії гранту
- організація семінарів для шкільних вчителів в рамках існуючих угод
- організація круглих столів з політиками на місцевому, регіональному та національному рівнях
- організація національної конференції для нових дослідників у сфері освіти щорічно
- взаємодія з іншими координаторами модулів
- використання відкритих освітніх ресурсів (ТМР)
- публікації резюме, зміст і графік основних заходів, а також очікувані результати
ЄВРОПЕЙСЬКА ЯКІСТЬ НАВЧАННЯ ДЛЯ КРАЩОЇ УСПІШНОСТІ УЧНІВ (620287-EPP-1-2020-1- UA-EPPJMO-MODULE)
Скорочена назва проєкту: ETEST
Тривалість проєкту: 6 листопада 2020 р. – 5 листопада 2023 р.
Фінансування: EU-funded ERASMUS+ Programme, Jean Monnet, with the support of the European Neighbourhood Instrument
Загальний бюджет проєкту та сума гранту ЄС: 40.320,00 EUR, 30.000,00 EUR
Цільова група: шкільні вчителі
Отримувач гранту: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Менеджер: Оксана Заболотна
Контакти: тел. +380669560117; електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Мета проєкту – використати досвід країн-членів Європейського Союзі, які є лідерами PISA, з метою покращення успішності українських школярів
Цілі проєкту:
- підтримувати наукові дослідження і викладання, пов’язані з проблематикою Європейського Союзу;
- активізувати публікації й інформування громадськості про результати наукових досліджень;
- розвивати інтерес до Європейського Союзу і створювати умови для подальшого поширення знань про нього;
- створювати можливості для введення європейського виміру в дисципліни, які прямо не пов’язані з європейськими студіями, і розробити курс з євроінтеграційним компонентом для учителів
Напрями діяльності за проєктом:
- проведення двох щорічних шкіл для вчителів гуманітарних і природничо-наукових дисциплін щодо європейської освітньої політики і найкращих практик;
- поширення розробок учасників літніх шкіл, пов’язаних із завданнями підготовки до РISA, що базуватимуться на даних, пов’язаних із ЄС, та розсилка матеріалів у експериментальні школи;
- поширення інформації про Європейський Союз на 5 конференціях, 3 вебінарах і 3 круглих столах
Очікувані результати проєкту:
Підвищення рівня обізнаності вчителів щодо головних аспектів освітньої політики і практики ЄС і використання набутих знань і навичок в українській школі