Європейська якість навчання для кращої успішності учнів
(Модуль Жана Моне 620287-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 2020 - 2023 рр.

Графік впровадження

Графік впровадження (листопад – червень) включає в себе:

Теоретична частина (листопад – березень), яка розподіляється наступним чином:

  • Листопад – грудень – Топузов О.М. (Курс «Основні проблеми шкільної освіти ЄС») – 26 годин
  • Січень – лютий – Забалотна О.А. (Курс «Альтернативна освіта в країнах ЄС») – 22 години
  • Травень – Джурило А.П. (Курс «Освітні реформи в країнах ЄС») – 12 годин
  • Методологічна частина (квітень)
  • Квітень – Забалотна О.А. (Курс «Інноваційні методи досліджень в галузі освіти в країнах ЄС») – 18 годин
  • Практична частина (тиждень в липні)

Це інтенсивний курс, який представляє собою поєднання педагогічної діяльності двох лекторів: Пироженко Л.В. (Курс «Від дослідника-тренера» – 26 годин) і Смолінчук Л.С (Курс «Формування мета-компетенції у дослідників в галузі освіти» – 12 годин), кінцевим результатом якого є розробка мікро-проектів в командах по 4 чоловіки.

Наступна стадія після проходження циклу теоретичних, методологічних і практичних частин включає в себе наступні види діяльності:

  • мікро-тренінг, підготовлений командами по 4 чол. для нових дослідників у рідних університетах;
  • міжнародні та всеукраїнські конференції, семінари та круглі столи для нових дослідників та інших учасників.

Викладацька та науково-дослідна діяльності буде направлена на 72 прямих бенефіціарів, та ще 150 дослідників, що отримають побічну поміч за допомогою їх участі у міжнародній конференції та мікро-тренінгах, що будуть організовані 6 командами, які сформує тренер в кінці інтенсивного курсу.

Результати організованої навчальної і науково-дослідницької діяльності, будуть поширюватися і використовуватися на основі:

  • публікації 2 рецензованих статей протягом строку дії гранту
  • організація семінарів для шкільних вчителів в рамках існуючих угод
  • організація круглих столів з політиками на місцевому, регіональному та національному рівнях
  • організація національної конференції для нових дослідників у сфері освіти щорічно
  • взаємодія з іншими координаторами модулів
  • використання відкритих освітніх ресурсів (ТМР)
  • публікації резюме, зміст і графік основних заходів, а також очікувані результати