Європейська якість навчання для кращої успішності учнів
(Модуль Жана Моне 620287-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE) 2020 - 2023 рр.

Про проект

ЄВРОПЕЙСЬКА ЯКІСТЬ НАВЧАННЯ ДЛЯ КРАЩОЇ УСПІШНОСТІ УЧНІВ (620287-EPP-1-2020-1- UA-EPPJMO-MODULE)

Скорочена назва проєкту: ETEST

Тривалість проєкту: 6 листопада 2020 р. – 5 листопада 2023 р.

Фінансування: EU-funded ERASMUS+ Programme, Jean Monnet, with the support of the European Neighbourhood Instrument

Загальний бюджет проєкту та сума гранту ЄС: 40.320,00 EUR, 30.000,00 EUR

Цільова група: шкільні вчителі

Отримувач гранту: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України

Менеджер: Оксана Заболотна

Контакти: тел. +380669560117; електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Мета проєкту – використати досвід країн-членів Європейського Союзі, які є лідерами PISA, з метою покращення успішності українських школярів

Цілі проєкту:

  • підтримувати наукові дослідження і викладання, пов’язані з проблематикою Європейського Союзу;
  • активізувати публікації й інформування громадськості про результати наукових досліджень;
  • розвивати інтерес до Європейського Союзу і створювати умови для подальшого поширення знань про нього;
  • створювати можливості для введення європейського виміру в дисципліни, які прямо не пов’язані з європейськими студіями, і розробити курс з євроінтеграційним компонентом для учителів

Напрями діяльності за проєктом:

  • проведення двох щорічних шкіл для вчителів гуманітарних і природничо-наукових дисциплін щодо європейської освітньої політики і найкращих практик;
  • поширення розробок учасників літніх шкіл, пов’язаних із завданнями підготовки до РISA, що базуватимуться на даних, пов’язаних із ЄС, та розсилка матеріалів у експериментальні школи;
  • поширення інформації про Європейський Союз на 5 конференціях, 3 вебінарах і 3 круглих столах

Очікувані результати проєкту:

Підвищення рівня обізнаності вчителів щодо головних аспектів освітньої політики і практики ЄС і використання набутих знань і навичок в українській школі